GROOEEEN! - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Laurens - WaarBenJij.nu GROOEEEN! - Reisverslag uit Mendoza, Argentinië van Laurens - WaarBenJij.nu

GROOEEEN!

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

07 Februari 2015 | Argentinië, Mendoza

De hond ligt voor pampus voor de ventilator.
De kat ligt comateus te wachten op de avond.
Onze huisgenoten maken zich op voor hun siesta.
En uiteraard staat de onvernijdelijke bijna-lege fles water voor ons op tafel.

En wij... Wij zijn er eigenlijk wel een beetje klaar mee.

Ons Spaans is verfrist, hebben mooie mensen ontmoet en natuurlijk heerlijke wijntjes ontdekt. Een andere kant gezien van Argentinie na het toch wel erg Europese Buenos Aires. Maar het is mooi geweest in Mendoza.

Het is tijd voor wat anders. Tijd voor iets koelers en wat meer tinten groen vooral.

Op naar het zuiden! Waar het Lake district rondom Bariloche op ons wacht met haar verfrissende beekjes, slaperige dorpjes en befaamde meren.

• 08 Februari 2015 - 13:29

Mama Ineke:

Ik kan die juf geen ongelijk geven hoor! En dan 1 jongen en 5 meiden.... de keus is dan niet heel moeilijk in de meeste gevallen op die leeftijd. Het ziet er allemaal leuk, mooi en gezellig uit. Op naar het volgende avontuur.Plezierrrr

• 08 Februari 2015 - 17:42

Wil:

Geen tijd gehad om je te scheren Lau,staat wel leuk stoere kerel,vind Jepha dat ook!!!!!
    Leuke foto's, gezellige mensen kunnen nooit kwaad en nu op weg naar het Lake district goede reis tezamen
    Groetjes Wil

• 11 Februari 2015 - 11:16

Mama Ineke:

Ik vind t heerlijk om af en toe nog even te kijken. Jullie zitten nu in een prachtig gebied heb ik gezien.
    Soms lijkt het of jullie al heeeeel lang weg zijn en sms is het nog zo kort( afscheid op Schiphol vorig weekend ofzo..... )die pinguïn foto is ook heel gezellig.... en jullie lijken precies hoor hihi Liefs

• 13 Februari 2015 - 17:25

Marianne:

Hoi lieffies,

Het is wel mooi bij jullie hoor. Prachtige bergen. En wat een pittige lerares he? Is het Spaans goed bijgespijkert en kwam er wel weer wat boven van de vorige keer? Ben benieuwd waar jullie nu weer zijn beland en wat jullie zien. Ik had een vervelende"zweepslag" in mn kuit AU Maar met hulp van de fysio van fitness en wat tape is het bijna weer over. Wat een wonder. Jullie al een asperientje nodig gehad? Misschien voor na een leuk feestje? En nog leuke en/of gekke dieren gezien?
    Doeeeg DOORGAAN met genieten daar!!! Ook Vlokje zegt Miauuuuuu. Zoen M.