I want to be a hippy...(?) - Reisverslag uit El Bolsón, Argentinië van Laurens - WaarBenJij.nu I want to be a hippy...(?) - Reisverslag uit El Bolsón, Argentinië van Laurens - WaarBenJij.nu

I want to be a hippy...(?)

Door: Laurens

Blijf op de hoogte en volg Laurens

20 Februari 2015 | Argentinië, El Bolsón

Vandaag namen we afscheid van El Bolson

El Bolson,
Omringd door haar prachtige groene bergen,

Waar meer straathonden zijn dan kinderen.
Om de hoek bij het fijne meer Pehoe

Waar op elke straathoek artiesten staan te performen (met wisselend succes)
En elke ochtend brood voor ons gebakken werd.

Waar we elke ochtend begroet werden door 3 trouwe viervoeters.
En door onze enthousiaste hostess met zelfgemaakte jam & cake.

Waar het okselhaar welig tierde bij de dames
En deo de meeste mannen vreemd was.

Waar de ATM het vaker niet deed dan wel.
Maar wie heeft er geld nodig, als je elkaar hebt...

Ach El Bolson! Het waren vier heerlijke, relaxte dagen. We zullen je missen. nergens was het zo chill als bij jou.

Maar nu eerst even douchen.

_________________________________

dusss...
We vliegen morgen verder naar het zuiden, naar El Calafate om precies te zijn. Daar zullen we gaan zien hoe het 'echte' Patagonie is. We gaan onder andere 5 dagen trekken in Nationaal Park Torres del Paine (Chile).

We twijfelen er niet aan dat dit geweldig wordt.
Maar jullie zullen voorlopig wss even niets van ons horen. Want zeg nou zelf: vind je zelf de combi Wifi-einde van de wereld logisch klinken?
Nee toch?!

Hasta luego!

• 20 Februari 2015 - 07:10

Mama Ineke:

Veel plezier bij het volgende avontuur. Ze zeggen wel eens dat het beste nog moet komen dus wie weet.
    Wel een beetje eng die alienhond, of is het er een uit t land van Buffie?
    Hij lijkt een beetje op Loena mijn vriendinnetje op de camping (jullie kennen haar niet)
    plezierrrrr
    ps Kim haar autootje is op heel verdrietig
    liefs

• 25 Februari 2015 - 00:34

Mama Ineke:

Van de tandarts heb ik gehoord dat daar waar jullie nu naar toe zijn gegaan gletchers zijn en het schijnt dat je die kunt zien verschuiven ...Ik was benieuwd wat voor weer jullie daar dan hebben. Ik begrijp dat het er tussen de 7 en 19 graden kan zijn. Niet verkeed dus. Dinsdag schijnt het een mooie dag bij jullie te worden. Ik zal aan jullie denken (doe ik toch wel hoor). Hier heeft het 2 dagen bijna aan 1 stuk door geregend waarbij gisteren grote natte sneeuwvlokken vielen.Vandaag schijnt de zon en is het 5 graden...
    Voor jullie is het natuurlijk wel een overgang van de hitte naar de sneeuw. Misschien stel ik het me wel helemaal verkeerd voor. Zou zo maar kunnen. Ben benieuwd, we lezen het wel weer tzt.wanneer jullie er aan toe zijn te schrijven en weer in de bewoonde wereld zij.
    knuf

• 28 Februari 2015 - 11:25

Wil:

Hallo Lau en Jepha ik zit naar een concert van Genesis te kijken uit 1987 in Wembly, daar was Phil Collins nog erg jong en bij Iinvisible Toutch dacht ik aan jou Lau, zaterdag in de auto op weg naar een hockey wedstrijd met Genesis in de cd player ik dacht dat het zo langzamerhand weer tijd is om wat te schrijven, gaat alles nog naar wens, nog spannende leuke dingen mee gemaakt?

Groetjes Wil

• 02 Maart 2015 - 18:07

Mama Ineke:

Alles is goed metJephta en Laurens. Ze zijn weer uitgewandeld, maar hebben nog steeds even geen internet. Ze gaan nu walvissen zoeken en daarna zullen ze weer in de bewoonderde wereld zijn, schrijven en foto's zenden. Groetjes Ineke